Zastanawiasz się, ile Twój zespół powinien realnie wiedzieć o finansach firmy, w której pracuje? Stoisz przed decyzją, czy pokazywać mu wyniki? Posłuchaj 27. odcinka podcastu Finanse w Twojej Firmie, aby poznać plusy i minusy i podjąć optymalną dla Ciebie decyzję.
Kategoria: Biznes
Procesy w firmie – jak wpływają na marżę?
W jaki konkretny sposób procesy wpływają na rentowność? Co warto zrobić przed wdrożeniem systemu ERP, CRM, czy MES? Od czego zacząć optymalizację procesów w Twojej firmie? O tym wszystkim posłuchasz w 26. odcinku podcastu Finanse w Twojej Firmie!
Twarde dane finansowe – jakim danym finansowym warto ufać?
Twarde dane pozwalają podejmować lepsze decyzje. Ale czy „twarde dane”, z których korzystasz, faktycznie są… twarde? Jakie są ryzyka korzystania z niewiarygodnych danych w finansach? I jak upewnić się, że korzystasz z tych właściwych? Dokładnie o tym mówi 21. odcinek podcastu Finanse w Twojej Firmie!
Moja firma nie zarabia – 4 powody, przez które małe i średnie firmy nie zarabiają
W 20 odcinku podcastu Finanse w Twojej Firmie Wojciech Plona opowiada o czterech powodach, przez które małe i średnie firmy nie zarabiają. Zapraszamy do odsłuchania!
Ile kosztuje Cię bałagan w firmowych finansach?
Posłuchaj pierwszego odcinka Serii Eksperckiej Wojciecha Plony na kanale Przygody Przedsiębiorców i poznaj 5 rodzajów kosztów, które niesie za sobą bałagan w finansach firmy.
Jak zwiększyć rentowność w e-commerce? Rozmowa z Bartoszem Majewskim z Casbeg
Jak zwiększyć rentowność sklepu online? Jak możesz przeanalizować swój asortyment i co należy w nim zmienić? Jakie znaczenie mają terminy płatności dla branży e-commerce? Czy warto szybko rozwijać swój sklep internetowy?
Czy Twoja firma cierpi na Syndrom Klienta Prezesa?
Czym jest Syndrom Klienta Prezesa? Jak wpływa on na Twoją firmę? Jak możesz go rozpoznać? Jak sobie z nim poradzić? Tego wszystkiego dowiesz się z dziesiątego odcinka podcastu Finanse w Twojej Firmie!
Mierzenie czasu pracy pracowników – co powinieneś o nim wiedzieć?
Czy warto mierzyć czas pracy Twoich pracowników? W jaki sposób do tego podejść? Co warto mierzyć i z jakich narzędzi korzystać?
Jak wyceniać projekty, aby na nich zarabiać?
Jak wyceniać projekty, aby na nich zarabiać? Jakie są najlepsze metody wycen? Co warto brać pod uwagę przy wycenach? Co zrobić, aby nie „popłynąć” na etapie realizacji? Jak mierzyć rentowność projektów?
Dlaczego nie masz czasu w biznesie?
Bycie wiecznie zapracowanym i zajętym potrafi szybko prowadzić do wypalenia zawodowego. Dodatkowo poczucie, że cały czas „harujesz” nie znaczy wcale, że jesteś produktywny. W tym tekście przedstawiam dwa powody, przez które cały czas czujesz stres związany z goniącymi Cię terminami. Oczywiście postaram się również wesprzeć Cię w rozwiązaniu tego problemu. Zapraszam do lektury!