Czy warto mierzyć czas pracy Twoich pracowników? W jaki sposób do tego podejść? Co warto mierzyć i z jakich narzędzi korzystać?
Kategoria: Biznes
Jak wyceniać projekty, aby na nich zarabiać?
Jak wyceniać projekty, aby na nich zarabiać? Jakie są najlepsze metody wycen? Co warto brać pod uwagę przy wycenach? Co zrobić, aby nie „popłynąć” na etapie realizacji? Jak mierzyć rentowność projektów?
Dlaczego nie masz czasu w biznesie?
Bycie wiecznie zapracowanym i zajętym potrafi szybko prowadzić do wypalenia zawodowego. Dodatkowo poczucie, że cały czas „harujesz” nie znaczy wcale, że jesteś produktywny. W tym tekście przedstawiam dwa powody, przez które cały czas czujesz stres związany z goniącymi Cię terminami. Oczywiście postaram się również wesprzeć Cię w rozwiązaniu tego problemu. Zapraszam do lektury!
15 statystyk o MŚP, które powinien znać każdy Właściciel małej lub średniej firmy
Wierzymy, że analiza danych zapewnia Właścicielom firm znaczną przewagę nad konkurencją. Dane są wszędzie i warto z nich korzystać. Aby ułatwić to zdanie przedsiębiorcom, postanowiliśmy zebrać ważne i ciekawe statystyki z wielu raportów w jeden artykuł. Życzymy miłej lektury!